Stanowiska:
Samica i Samiec Alpha- SwiftKill i Varhock
Samica i Samiec Beta- Wolne, wybiera Alpha (można złożyć propozycję w formularzu)
Samica i Samiec Omega- Wolne, wybiera Alpha (można złożyć propozycję w formularzu)
Inni:
Wojownicy- El Rayo, Scourge
Zwiadowcy- Night Killer
Łowcy- Brak
Opiekunowie Szczeniąt- Brak
Uzdrowiciele- Brak
Shamani- Brak
Tropiciele- Brak
Moce:
Możesz wybrać maksymalnie trzy moce!
Deszcz Pazurów- Zasypuje wroga atakiem pazurów
Furia- Niepohamowany gniew
Uzdrawianie- Przywraca siły i witalność sojuszników (zajęte dla Uzdrowicieli)
Wtapianie się- Wtapia wilka w otoczenie, staje się prawie niewidzialny
Wola Życia- Po długim czasie bez jedzenia i picia Wilk otrzymuje siłę, dzięki której może coś upolować
Wilczy Druh- Wilk otrzymuje zdolność przyzwania zwierzęcia, które mu pomoże (ptak, gryzoń, gad)
Wilczy Zew- Przy nagłym niebezpieczeństwie wilk wzywa swoją watahę na pomoc
Fala Energii- Wilk posiada zdolność użycia jednorazowo na walkę fali energii, która przewraca przeciwnika
Pęd Wiatru- Wilk potrafi biec szybciej i dłużej od pozostałych
Zmiana Wyglądu- W razie niebezpieczeństwa wilk może zmienić na krótko kolor swojej sierści
Dzikie Ugryzienie- Zadaje większe obrażenia od zwykłego ugryzienia i dekoncentruje ofiarę na 3 sekundy
Ogłuszenie- Wilk lawiruje pomiędzy gałęziami, aż w końcu zachodzi wroga od tyłu i uderza go w głowę
Skok Wiary- Podczas skoku pod łapami pojawia się wiatr, który pomaga przeskoczyć kilka metrów dalej
Stalowa Wola- Swoim wzrokiem wilk potrafi wpłynąć na decyzję drugiego wilka
Przewidywanie- Podczas chodzenia po lesie wilk potrafi odczytać znaki i zobaczyć kawałek przyszłości
Ofiara- Składanie ofiary np. z jelenia przy ołtarzu natury, daje większą szybkość i siłę
Szczerzące Kły- Przed walką wilk potrafi nastraszyć przeciwnika i zmusić go do odwrotu (maks. 1 wróg)
Zew Natury- Gryzonie tworzą sieć tuneli, która tworzy pułapkę na wrogów
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Prosimy pisać na temat i nie spamować!